دیجیتال مارکتینگ چیست و برای چه شرکتهایی مناسب است؟
طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
دیجیتال مارکتینگ چیست و برای چه شرکتهایی مناسب است؟
نوشته شده توسط در ساعت 9:46

هدف از این مقاله ی مذکور آشنایی با دیجیتال مارکتینگ می باشد .

همچنین در این مقاله در مورد مزیت ها و روش های چگونگی انجام دیجیتال مارکتینگ گفته میشود و میتوانید از این مقاله برای خدمات بازاریابی دیجیتالی خود و معرفی محصولات به مخاطبان خود استفاده نمایید .

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

منظور از دیجیتال مارکتینگ,استفاده از رسانه های دیجیتال از قبیل اینترنت,موبایل و… در مسیر بازاریابی و افزایش تعداد مشتران یک برند است.

در دیجیتال مارکتینگبر خلاف متدهای قدیمی کسب و کار و بازاریابی مشتریان بسیار حائز اهمیت هستند ,به همین علت شرکت ها با به کارگیری از روش های مختلفی در تجزیه و تحلیل خواسته های مورد پسند مشتری دارند تا تبلیغات خود را به صورت گسترده و در یک زمان مشخص در دسترس کاربران قرار دهند.

امروزهبا توسعه شگرف اطلاعات و تکنولوژی و وسعت شبکه های مجازی کمپانی ها دریافتند که برای حفظ و ثبات خود در بازار رقابتی فروش باید در شبکه های جهانی (اینترنت) حضور مستمر داشته باشند و از این فضای بی نهایت برای عرضه محصولات و خدمات خود استفاده کنند .در نتیجه برای محقق شدن این هدف ملزم به استفاده از بازاریابی دیجیتالی هستند .

مفهوم دیجیتال مارکتینگ و فواید آن

دیجیتال مارکتینگ از فواید بی شماری برخوردار می باشد که تعدادی از آن را بیان میکنم:

  • جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی
  • عدم محدودیت در دسترسی به بازار مشتریان نامحدود در سراسرجهان
  • بالا بردن کارایی و به حداقل رساندن هزینه های تبلیغات
  • حذف وابستگی های زمانی و مکانی
  • کاهش بکارگیری از نیروی انسانی
  • سرعت بخشیدن در تحویل کالا و عرضه ی خدمات به مشتریان

متدهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ربایشی :

بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای از جمله موارد بسیار کارامد از تبلیغات گفته میشود که در این رو پیگیری از طرف مشتری صورت می گیرد یعنی مشتری به دنبال فروشنده ای که دارای سئو و بهینه سازی سایت و یا بازاریابی محتوا و … می باشد را پیگیری میکند .

بازاریابی چریکی:

بازاریابی چریکی و یا همان بازاریابی پارتیزانی به بازاریابی گفته میشود که از روش های منحصر به فرد و خاص بتواند درگیری ذهنی برای مخاطبان ایجاد کرده به اندازه ای که مخاطبان در ارتباط باشند و با اطرافیان خود گفت و گو کنند.

بازاریابی ایمیلی:

ایمیل یکی از پر کاربرد ترین و قدیمی ترین ابزارهای اطلاع رسانی بوده ،با به کار گیری از ایمیل می توان پکیج های تبلیغاتی و متنوعی را به کثیری از کاربران ارسال کرد وکاربران را در به روز ترین اخبار و خدمات و محصولات خود مطلع کرده و به این نکته باید دقت کرد که با توجه به محدودیت های ایمیل نوشته مورد نظر باید جذابیت بالایی برخوردار باشد تا مشتری انگیزه پیدا کند و توجه بیشتری کرده و با شما ارتباط رقرار کند .

بازاریابی ویروسی:

با توجه به این که گستردگی استفاده از شبکه های اینترنت و مجازی در حال افزایش می باشد موضوع بازاریابی ویروسی به موضوع بسیار مهم و بحثی داغ در این روزها تبدیل شده است و شما به راحتی می توانید اثرات آن را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی مشاهده . با استفاده درست و صحیح از این متد ،محصولات،برند و یا خدمات شما به صرت ویروس وار در اینترنت پخش شده و دانش و شناخت و اگاهی مردم در شما بیشتر خواهد شد .

تمایزبازاریابی ویروسی با بازاریابی چریکی در این است که بازاریابی چریکی و یا همان بازاریابی پارتیزانی در اکثر موارد به صورت محیطی صورت می گیرد و بازاریابی ویروسی

در محیط وب و شبکه های اجتماعی انجام می پذیرد.

بازاریابی محتوایی:

بازاریابی محتوایی یک روشی از تبلیغات می باشد که با استفاده از رویکرد استراتژیک است . در این شیوه شما با به کار گیری از روش های نا محسوس و غیر مستقیم تلاش در مورد بررسی شدن می کنید .به گونه ای که برند و یا همان الگوی شما در ناخودآگاه مخاطبان خود بنشیند .

  1. در این صورت موفق می شوید مراحل فروش دائمی ایجاد کنید .
  2. این متد بر پایه ی ایجاد محتوای ارزشمند پایدار است .

تلاش کنید محتوای قوی با کیفیت بالا تولید کنید تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد .

مواردی دیگر از متدهای دیجیتال مارکتینگ

  1. معرفی برند خود در شبکه های اجتماعی
  2. معرفی و نشان دادن برند خود در وب سایت ها و وبلاگ ها
  3. اپلیکیشن های موبایل
  4. سئوو بهینه سازی در موتور های جست و جو
  5. ایمیل مارکتینگ
  6. تیزرهای تبلیغات واینو گرافیک
  7. ویدئو مارکتینگ

طراحی سایت کرجبا طراحان وب

خالی از لطف نیست بدانید ما در طراحان وب اصول اولیه و مبتنی بر تبلیغات موثر را در طراحی سایتهای خود انجام می دهیم. پیشنهاد ما این است که جهت طراحی سایت، ریدیزاین (بازطراحی سایت) و توسعه سایت با ما تماس بگیرید و از مشاوره ما در زمینه طراحی سایت خود بهره ببرید. زیراکه اصل دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر پایگاه شما در اینترنت است و این پایگاه همان وبسایت شماست. شما با وبسایت دیده می شوید، مشتریانتان را راهنمایی و هدایت می کنید و به آنها اطلاعات بیشتر می دهید. پس وبسایت خود را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید. برای توسعه سایت خود با شرکت طراحان وب کرج تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تبلیغات , سئو , خدمات,